To dance into our shining light

We want to dance in our shining light. From there to manifest is glorious. 
To understand what is holding us back from being fully ourselves is a wonderful yet not always a just delicious path. 

The dancing we can do is healing because it brings us in complete alignment.  It is a process of connection to ourself and something even higher. 
In this rising high vibration we find peaceful expressions for our thoughts, for what we feel, and believes turn into new poems of the body. 

To anchor into our body, to be fully at home there is a good base for the journey of our evolution. To have that precious vessel, our body, fully alive and steadily open to the healthy flow of energy brings us to live the fullness of the potential of our whole being, from the denser manifested animal part to the lighter invisible ourself, the eternal one.

That’s where we move towards and into a “washed” body.
Braking free through movement and awareness in that art-full and creative way of a dancing our contemporary time.

And within the container we call NUT everybody is warmly welcome.


Danzare nella nostra luce splende. Da lì manifestarsi è glorioso.

La danza che possiamo fare è curativa, ci porta in completo allineamento. È un processo di connessione con noi stessi e con qualcosa di ancora più elevato.
In una crescente vibrazione troviamo espressioni pacifiche per i nostri pensieri e ciò che sentiamo e crediamo si trasforma in poesie del corpo.

Ancorarci nel nostro corpo e sentirsi pienamente a casa è una buona base per il viaggio della nostra evoluzione. Avere questo prezioso nostro corpo pienamente vivo e costantemente aperto al flusso libero di energia ci porta vivere la pienezza di tutto il potenziale del nostro essere. Dalla più densa parte di istinto manifesto al più leggero sé invisibile, l’eterno in noi.

È così che ci muoviamo verso un corpo “lavato”.
Liberandoci attraverso il movimento e la consapevolezza in un modo che è pieno di arte e creatività, danziamo il nostro tempo contemporaneo.

E all'interno del contenitore che chiamiamo NUT tutti sono calorosamente benvenuti.

Indietro
Indietro

Movimento con attori

Avanti
Avanti

Moving into the Delicious